21:52

Tjenis :)
I tisdags var jag med Bella hela dagen och kvällen, på kvällen cyklade vi till Änga. Fyfan vad varmt det var att cykla, vi badade på engång när vi kom dit, sen åt vi mat och typ chilla :)

I går var jag med Hanna, och på kvällen tältade vi med Moa. Vi hade jätte roligt fast vi var arga!
Vi badade, åt, pratade i telefon, fiskade och pratade :) Super mysigt.
Kanske ska tälta igen på måndag!

Idag vaknade jag och Hanna vid 5, jag somnade om men inte hon, när jag vaknade igen gick vi upp och fiska och solade. Sen lite senare när Moa vaknade gick vi och bada sen åt vi frukost :)
Sen packade vi ihop allt och cyklade hem.
När jag kom hem duschade jag och åt. Senare la mig i hängmattan och sov, sköööönt :D

I morgon är jag inte säker på vad som händer än.

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0