21:52

Tjenis :)
I tisdags var jag med Bella hela dagen och kvällen, på kvällen cyklade vi till Änga. Fyfan vad varmt det var att cykla, vi badade på engång när vi kom dit, sen åt vi mat och typ chilla :)

I går var jag med Hanna, och på kvällen tältade vi med Moa. Vi hade jätte roligt fast vi var arga!
Vi badade, åt, pratade i telefon, fiskade och pratade :) Super mysigt.
Kanske ska tälta igen på måndag!

Idag vaknade jag och Hanna vid 5, jag somnade om men inte hon, när jag vaknade igen gick vi upp och fiska och solade. Sen lite senare när Moa vaknade gick vi och bada sen åt vi frukost :)
Sen packade vi ihop allt och cyklade hem.
När jag kom hem duschade jag och åt. Senare la mig i hängmattan och sov, sköööönt :D

I morgon är jag inte säker på vad som händer än.

12:10

I natt har Bella sovit hos mig, vi har tältat (y)
I morse var jag hos doktorn sen åt vi frukost ute, jätte mysigt.
Jag, Hanna och Moa skulle till hudik men det blir inte av.. men vi kanske ska hitta på nå annat, jag ska prata med dom :)
Istället och vi till Bursen och hälsar på mormor och badar och sånt, mys  :)

15:42

Har precis kommit hem ifrån båthamn, har vart där och badat och solat med Hanna, Moa och Johanna :)
Halv 5 ska vi upp till caféet och måla, jag tror vi snart är klar :D

Hörs sen :)

12:16

Godmorgon.
Vaknade halv 12 och gick och duscha. Nu sitter jag och äter frukost, pratar med Hanna och läser tidningen..
Idag ska vi nog måla på caféet.
Sen i kväll kanske jag är med Bella.

I morgon åker vi nog till Hudik.

21:08

Jag känner mig så kass på att blogga :(

I torsdags hade jag en bra födelsedag iaf, jag fick gäster och jag fick paket. Bara bra saker ;)
På kvällen vid halv 8 åkte jag, Bella, Felicia, Ubbe, mamma, Karin, Janne och Jesper till Kilafors för att gå på sägensafari. Det var jätte spännande, men det var mycket bättre förra året.

I fredags hade vi gäster på dan sen skulle vi ha det trevligt och massa sånt, men det blev inte ett dugg trevligt. Fyfan, världens sämsta midsommar.
Jag vet att ni alltid kommer finnas här, men jag kommer sakna er så otroligt mycket ändå. r.i.p <3

Igår var jag på marknaden, först med Viktor och sen med Hanna och Moa också, vi åkte karuseller och handlade. Sen gick vi hem och senare kom dom med grejorna vi skulle ha på kvällen.
När Bella, Moa, Hanna, Linnéa, Ida, Jennifer och Linn hade kommit gick vi på condis och åt mat, snacka och hade det trevligt :)
Sen gick vi hem och hade askul! Fyfan, vad kul de var! :D
Halv 12 typ åkte Ida hem och då hade Bella, Jennifer och Linnéa åkt hem redan. Men vi hade jätte kul ändå, det slutade med att vi gick och la oss 3 och somnade sent :)

Idag har vi vart på marknaden och sånt. Efter följde Linn med mig hem och vi kollade på film sen åkte hon hem vid 8 :)

I morgon vet jag inte vad som händer..

god natt :)

07:33

Idag fyller jag år och har precis fått en ny dator! :D:D:D

Nu ska jag börja lägga ut bilder åh ;)

14:55

Orkar inte blogga, min dator har gått sönder..
Men om jag får en ny dator i födelsedagspresent kommer jag blogga mer tror jag ;)
Puss ♥
Bjuder på en konstig bild tills dess! :D

22:57

Är hos Jennifer, uppdaterar i morgon ;)

00:12

Hej :)
Skola idag, segt som fan för jag var jätte trött! Somnade nästan på första lektionen som var spanska, sen hade vi matte men jag jobbade so och sen mat, det var tacos. Jätte gott :D
Efter maten satt vi ute i solen och gunga åh sånt, skönt :)
Sen gympa i värmen, vi spelade brännboll först, jag svettades jätte mycket, och det blev ju absolut inte bättre utav att spela fotboll efteråt..
Sen kollade vi på film på engelskan, det var en jätte rolig och gullig film som heter Varulvskaninen, men jag somnade och sov hela filmen :(
När jag kom hem sov jag, sen nu i kväll har jag vart med Bella. Vi var och köpte mer och godis. Sen gick vi till båthamn, då va det nå snyggingar i en båt på vattnet vid bron som vi typ vinka till och dom höll på och skrika åh massa.
Sen fick jag super ont i magen så vi gick hem, sen till Bella, där satt vi vid datorn och kolla på massa klipp med Björn Gustavsson ;)
Nu är jag hemma, jag är jätte trött och ska sova tror jag.
I morgon ska jag och Bella äta frukost ute, sen ska jag städa rummet sen ska vi nog på stranden :)

22:48

Jag börjar med dagen igår.
Igår efter skolan skyndade jag mig hem och duscha, sminka mig, packa, gick till mamma byta kläder, ta ut pengar och åka till skolan igen.
Därifrån åkte vi till furuvik!
Det var ganska tråkigt på vägen dit, för jag fick sitta själv :(
När vi kom hem möttes vi av masssssssssor av människor och masssssssor av snygga killar ;)
Jag, Ida och Linn började med att åka spöktåget tror jag de var ?
Aja, där inne träffade vi Clerance och vi var med han, snacka om att jag flörtade mycket där inne. När vi nästan var framme till tåget gick det sönder, så vi fick gå ut.
Jag och Clerance var hungrig så vi alla gick och åt.
Sen typ åkte vi karuseller, sen gick vi på disco. De sög.
Lite senare skulle dom gå nånstans så då var jag med Bella och Dennis. Vi kollade på Ulrik ett tag sen åkte vi karuseller.
Senare gick jag, Bella, Isa-li och Amanda och dansa som fan på discot, då var det jätte kul. Förutom när det kom turkar och dansa med en..
Lite senare började jag flörta med en kille och det ledde till det ena och det andra.
Jag ångrar mig som fan att jag inte tog hans nummer eller fick reda på vad han hette :'(
Vi åkte hem sen klockan 1, då skulle jag också sitta själv i bussen men som tur kom Tomas och satt med mig så jag inte behövde känna mig ensam. Vi pratade ett tag sen somnade jag och vaknade när vi var i Nybo typ.
När jag kom hem somnade jag på engång och sov 2 timmar.
Idag har det vart skola, seeeegt när man har vart så trött :O
Nu på kvällen har klassen vart hos Bågga, vi grillade, lekte och hade jätte kul :D
Super mysigt :)
Nu MÅSTE jag sova..
Puss ♥

22:23 (fan jag missa 22:22!)

I morse sov jag över för att min jävla väckarklocka aldrig ringer.
Tur att jag inte kom försent iaf.
På skolan har det inte hänt nå speciellt, tråkigt som vanligt. Skönt att det bara är typ 5 skoldagar kvar! :)
Efter skolan åkte buss hem, annars hade jga nog drunknat i regnet! :(
Jag satte mig vid datorn ett tag, sen sov jag.
Efter jag ätit mat senare cyklade jag och pappa till kansliet i spöregn.
Sen därifrån åkte vi till Färila och spela match, när det var 20 min kvar slog blixten (haha, blixten!) ner brevid planen i en stor lampa. Jag såg det inte så jag förstog inte varför domaren blåste, trodde först att det var frispark och sen att dom tagit time out.
Sen måsta vi springa upp på läktaren för att det åskade och blixtrade så mycket, så vi fick avbryta matchen och åka hem. Vet inte hur det blir nu :O
I morgon åker vi till furuvik och har super kul, snacka om att jag längtar :D
God natt :)

18:08

Skulle blogga vid 3 egentligen men hann inte :)
I morse vaknade jag iaf 20 över 12, jag gjorde mig i ordning, sen kom Johannananas och vi till stene eftersom det var national dagen :)
Det var verkligen jätte varmt där så vi åkte till ner till stranden och solade i typ 2 timmar, sen åkte hon hem och jag gick hem och åt mat och satte mig vid datorn. Snart ska jag skriva mitt cv till so arbetet.
Sen kanske jag pluggar lite engelska.

20:44

Nu ska det nog gå bättre med uppdateringen igen nu när jag är hos pappa hoppas jag :)
I onsdags spelade vi match och efter matchen följde Hanna med mig hem, då badade vi (asså vi badkar) ;D
Haha, det var ganska så jätte kul. Jag tror inte att vi kan vara normala..
Sen nästa dag var vi på byn med Elin, sen gick jag hem och packade. Sen vid 4 gick jag och mötte Hanna.
Efter åkte vi hem till henne, där gjorde vi inte så mycket, bara kollade på film :)
Sen i fredags åkte vi hem till mig och skulle gå på metro, men då var de stängt :(
Så vi tog massa filtar och godis och fiskespön åh sånt och gick ner till båthamn. Vi tog första doppet och det var inte speciellt kallt ;)
Sen satt vi på bryggan och åt godis, fiska och prata. Mys :)
I lördags åkte Hanna iväg och jag gick hem till Bella och fick massage.
Sen kom Linn till mig och vi fixade oss och gick till kyrkan och kollade på när Andreas Johnson och hans tjej gifte sig, jätte fint var det! :D
Efter det cyklade vi upp till time och hyrde 3 filmer och sen cyklade vi till skästra och började kolla :)
Vi kollade på nån cheerleader film (komedi) vi trodde skulle vara en tjejfilm, men det var en killfilm :(
Sen kollade vi på nån jätte weird film som hette Teeth, det var en skräckfilm och handlade om en tjej som hade tänder i fittan :O Och sista filmen hette Triangel som också var en skräckfilm, den var också konstig och man förstog inte så mycket. Och den var mest obehaglig.
Vi somnade vid halv 4 :p
Idag har vi solat och kollat på när Tom spelade match. Sen vid 3 cyklade jag hem och städade och pluggade lite.
Klockan 6 var det träning i nor, det var inte så himla kul idag faktiskt.
Nu ska jag snart duscha sen ska jag plugga.
I morogn ska ja vara med Johannananas, och vi ska nog på stene, och göra massa kul :D