22:48

Hellu :)
Vaknade i morse av att jag var allergisk och att mamma kom in, vi åt frukost, sen städade jag och duscha. Sen cyklade jag hem till pappa och tvättade.
Lite senare åt vi mat och jag typ tittade på tv.
Vid 7 kom Bella till mig och vi cyklade hem till mig och hämtade bikini, sen cyklade vi till Kåsjö och badade. Asnajs.
Vi fikade också åh hade vattenkrig (y)
Sen cyklade vi hem till henne, vi väckte nog alla i Järvsö som sov med vårt plingande på cykeln. När vi var hos henne åt vi jordgubbar och grädde, götta :)

Nu är vi hos mig och hon spelar Pettson och jag nördar facebook.

I morgon kväll ska vi öppna caféet! Kul :D

Hörs senare kanske

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0