22:01

Hej :)
Idag kom jag hem efter en vecka i Åland.
I lördags åkte vi halv 6 på morgonen för 10 gick båten, på båten åt vi macka, handlade på taxfreen och spelade på enkronsmaskinen :)
När vi kom fram chilla vi, packa upp åh sånt.
Sen resten av veckan har vi solat och badat när det vart finväder och när det vart fult har vi typ spelat spel typ. I onsdags var vi i Mariehamn, där köpte jag en regnjacka som jag behövde (y)

Idag när jag kom hem pratade jag med Hanna hur länge som helst, packade upp och nu sitter jag vid datorn.

I morgon kanske jag ska jobba, fast det är inte säkert. Annars kanske jag och Bella går och hälsar på Bella som jobbar :)

Hörs,

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0