20:49

Hejsan, nu har jag kommit hem ifrån Rättvik!

Vi har haft skiiiit bra där :)
I lördags chilla vi massor när vi kom dit, i söndags åkte vi buss och hade de trevligt, sen på kvällen var vi med Niklas och hans polare. Och vi var med dom tills på torsdagen när vi skulle åka på torsdagen, men då missa vi bussen och fick typ världens panik eftersom jag skulle på begravning på fredagen. På kvällen kom tillslut Johan och hämtade oss och jag var typ hemma halv 1.
I fredags var det begravning för Annbritt och Lasse, det var sorligt och jag grät massor.
Sen åkte jag på konfaledarutbildning och hade jätte kul.

Idag har jag och Hanna jobbat, det var faktiskt ganska kul idag. Eftersom det inte var nå folk där typ där åt vi massor av fika och titta på film ;)
Nu sitter vi och lyssnar på musik från Rättvik och längtar tillbaka! :D

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0